Thursday, 26 January 2017

Nama panggilan

Kenapa isk panggil antiba? Kenapa tak panggil diba je ? Kenapa mesti antiba?

Sebab thats the only thing yg boleh membezakan dia dgn org lain. Org len ada juga panggil. Tp tu mcm nama manja la. Kenkadang je dorang panggil antiba. Tapi kalau iskandar. Dia mmg akan panggil aku antiba. Entah mcm mana la melekat nama tu dia panggil aku. Tak tahuuu.
Then bila dia ada panggil aku dgn nama diba, adiba, aku rasa mcm len mcm. Mcm pelik je bila dia panggil diba. Rasa mcm ... Hahahahahah. So antiba . antiba antiba.

 LI dah la jauh. Estet pulak tu. Tak kesian ke kat aku. Dah la takde line 😭 dugaaan. "Cemana nak berchenta nii " *fyi  tu ayat dia. Hahaha. Haih makin rindu la kaw bah. Rindu lah. Rindu semuaaa. Nak bertahan 7 bulan ni. Harapnya aku tabah. Hahahah

Ni video gedik. pasang elastics kat gigi. tapi everytime tgok vid ni mcm ada byk hikmah vid ini diambil. Hahahahh. Adui mahal giler screenshot part ni. 😍 hah sudah la gedik. Bai. Amishuu. 

Ok gambar tu buat kudap kudapan je. Jajajajaja. Tak lama lagi result kuar. Abish la. Dah janji atlis 3.2. Harapnya lepas insyaallah. Sama2 kita berjaya ya iskandar. Goodluck praktikal tu. Kerja rerajin ok. Jgn stres takde line ok 😜 ceh org tu rilek je. Kite yg kat sini yg stres dia takde line. Ahhahah. Okbai.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment